ΟΠΕΡΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ GIUSEPPE VERDI: AIDA

ΟΠΕΡΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ


GIUSEPPE VERDI: AIDA


O.Μ.Μ.Θ. - 51α ΔΗΜΗΤΡΙΑ - ΔΗΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 
ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗ SKULL OF YORICK PRODUCTIONS



15 Οκτωβρίου 2016
Σαβ     20:00  (ΑΙΘΟΥΣΑ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Μ1)
17 Οκτωβρίου 2016
Δευ     20:00  (ΑΙΘΟΥΣΑ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Μ1)
19 Οκτωβρίου 2016
Τετ     20:00  (ΑΙΘΟΥΣΑ ΦΙΛΩΝ ΜΟΥΣΙΚΗΣ Μ1)
Τιμές εισιτηρίων: 30€, 25€, 20€, 15€, 10€ (μαθητικό - φοιτητικό - κάτοχοι κάρτας ανεργίας)



Όπερα σε τέσσερις πράξεις σε λιμπρέτο του Antonio Ghislanzoni
Με ελληνικούς υπέρτιτλους

Μουσική Διεύθυνση Dariusz Mikulski / Χάρης Ηλιάδης
Σκηνοθεσία Zamira Pasceri
Σκηνικά, Κοστούμια Αθανάσιος Κολαλάς
Φωτισμοί Έλενα Κώτση
Βίντεο Marc Molinos

Αΐντα Σοφία Μητροπούλου
Άμνερις Κασσάνδρα Δημοπούλου
Ρανταμές Φίλιππος Μοδινός
Αμονάσρο Armando Puklavec
Αρχιέρεια Χριστίνα Μαβίνη
Ράμφης Βασίλης-Δεναχής Κωστόπουλος
Βασιλιάς Κωνσταντίνος Κατσάρας

Μικτή Χορωδία Θεσσαλονίκης “Μαίρης Κωνσταντινίδου”
Διδασκαλία Χορωδίας Μαίρη Κωνσταντινίδου

Συμφωνική Ορχήστρα Δήμου Θεσσαλονίκης

Συμμετέχουν:
Μέλη της MOYSA – Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης

Dr. Dariusz Mikulski

Διεύθυνση Ορχήστρας

Διευθυντής Ορχήστρας και ερμηνευτής Γαλλικού Κόρνου, έχει διατελέσει Γενικός και Καλλιτεχνικός Διευθυντής της Φιλαρμονικής Ορχήστρας Sudecka του Wałbrzych (2005-2010), Καθηγητής της Μουσικής Ακαδημίας του Łódź, Γενικός Διευθυντής του CONCORNO Kulturmanagement Berlin και Προσκεκλημένος Διευθυντής Ορχήστρας της Φιλαρμονικής Ορχήστρας της Ταϊλάνδης (Μπανγκόκ).
Συνεργάζεται, τόσο ως σολίστ όσο και ως Διευθυντής Ορχήστρας, με πολλές ορχήστρες όπως οι Sinfonieorchester des Norddeutschen Rundfunks (NDR), Orchester der Deutschen Oper Berlin, Wiener Kammerorchester, Thailand Philharmonic Orchestra, Philharmonie der Nationen, Stuttgarter Kammerorchester, Φιλαρμονική Ορχήστρα του Poznań, Φιλαρμονική Ορχήστρα του Łódź, Polska Filharmonia Bałtycka, Φιλαρμονική Ορχήστρα του Irkuck, Φιλαρμονική Ορχήστρα του Opole, Berliner Symphoniker και άλλες.
Στις ηχογραφήσεις του για το ραδιόφωνο και σε CD περιλαμβάνονται πολυάριθμα έργα για γαλλικό κόρνο, μουσική δωματίου και συμφωνική μουσική, καθώς και όπερα.
Ο Dr. Mikulski ξεκίνησε τις σπουδές του στη Μουσική Ακαδημία του Łódź. Το 1994 σπούδασε Γαλλικό Κόρνο με καθηγητή τον Radovan Vlatković και Διεύθυνση Ορχήστρας υπό την καθοδήγηση του Thomas Ungar στη Musikhochschule Stuttgart και στο Universität Mozarteum του Ζάλτσμπουργκ.
Όντας ένας από τους νεότερους καλλιτέχνες στην ιστορία του Πολωνικού Πολιτισμού, έχει τιμηθεί από το Πολωνικό Υπουργείο Πολιτισμού και Πολιτιστικής Κληρονομιάς με το Μετάλλιο “Gloria Artis” για την καλλιτεχνική του δράση (2008). Το 2011 έλαβε το “Ασημένιο Μετάλλιο του Δήμου του Βερολίνου”, για τη συμβολή του στον Πολιτισμό.
Είναι ιδρυτής και Γενικός Διευθυντής της “CONCORNO Cultural Management Berlin”, μιας εταιρείας που ειδικεύεται στις διεθνείς συναυλίες και τη διαχείριση καλλιτεχνών.
Τον Μάιο του 2015 ήταν Μουσικός Διευθυντής και Μαέστρος της παγκόσμιας πρεμιέρας της όπερας Ελ Γκρέκο, που συνέθεσε ο Γιώργος Χατζηνάσιος.

Χάρης Ηλιάδης

Διεύθυνση Ορχήστρας


Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1972. Σπούδασε στην Ανωτάτη Σχολή Μουσικής και Δραματικής Τέχνης “Mozarteum” στο Salzburg της Αυστρίας (τάξη Διεύθυνσης Ορχήστρας των Michael Gielen και Dennis Russell Davies), από όπου αποφοίτησε με το Δίπλωμα Μαέστρου και τον Ακαδημαϊκό Τίτλο “Magister Artium” το 1997.
Το 1994 έλαβε μέρος ως ενεργό μέλος στο σεμινάριο μαέστρων της Φιλαρμονικής Ορχήστρας του Debrecen Ουγγαρίας, όπου τιμήθηκε μετά από ψηφοφορία των μελών της Ορχήστρας με το “Βραβείο Προωθήσεως Νέων Μαέστρων” της Φιλαρμονικής, στο οποίο περιελήφθη μία πρόσκληση για μία συναυλία με την Ορχήστρα.
Από το 2001 εμφανίζεται τακτικά στο Φεστιβάλ των “Δημητρίων” της Θεσσαλονίκης, την εναρκτήρια συναυλία του οποίου έχει διευθύνει το 2006, το 2007 και το 2010. Ως Φιλοξενούμενος Μαέστρος έχει επίσης συμπράξει με τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων, την Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης και Αθηνών, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Πάζαρτζικ, της Βράτσα και του Βίντιν (Βουλγαρία), τη Συμφωνική Ορχήστρα του Bacău (Ρουμανία), τη Συμφωνική Ορχήστρα της Νυρεμβέργης, τη Filharmonia Sudecka – Wałbrzych (Πολωνία), τη Συμφωνική Ορχήστρα του Dnipropetrovsk και την Ορχήστρα της Όπερας του Χάρκοβο (Ουκρανία) και έχει συνεργαστεί με σημαντικούς σολίστ όπως οι Cheryll Studer, Paul Badura - Skoda, Δημήτρης Σγούρος, Κώστας Κoτσιώλης κ.α.
Από τον Ιούνιο του 2001 κατέχει τη θέση του Αρχιμουσικού της Συμφωνικής Ορχήστρας του Δήμου Θεσσαλονίκης. Εκτός από τον καλλιτεχνικό προγραμματισμό της Ορχήστρας, έχει οργανώσει και εμφανίσεις της σε άλλες πόλεις (Ξάνθη, Σέρρες, Βέροια, Βεργίνα, Φλώρινα, Καστοριά, Βόλο).
Τον Φεβρουάριο του 2007 διηύθυνε με μεγάλη επιτυχία την οπερέτα του J. Strauss, Die Fledermaus, στο Θέατρο της Εταιρίας Μακεδονικών Σπουδών (παραγωγή της Όπερας Θεσσαλονίκης, παράσταση χωρίς δοκιμή).
Τον Αύγουστο του 2009 βραβεύτηκε με το 1ο Βραβείο της Συμφωνικής Ορχήστρας “Duna” στη Βουδαπέστη, όπου πραγματοποίησε το ντεμπούτο του τον Νοέμβριο του 2009.


Σοφία Μητροπούλου

Σοπράνο 





Κασσάνδρα Δημοπούλου

Σοπράνο

Η μεσόφωνος Κασσάνδρα Δημοπούλου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε μουσική στην Ελλάδα και ολοκλήρωσε τις Πτυχιακές σπουδές της στη Γερμανία (Hochschule für Musik Detmold, Hochschule für Musik und darstellende Kunst Stuttgart), από όπου αποφοίτησε με Δίπλωμα Μονωδίας και Εξειδίκευση στην Όπερα με βαθμό Άριστα. Έκανε Μεταπτυχιακό (Master in Arts) στη Royal Academy of Music London, αποφοιτώντας με Άριστα και Διάκριση ως υπότροφος του Ιδρύματος Α.Γ. Λεβέντη, των Athena Scholarship και Newton Scholarship και με την υποστήριξη των Life Action Trust και Josephine Baker Trust.
Η σολιστική της πορεία στον διεθνή χώρο του λυρικού θεάτρου άρχισε με τηνCarmen του Bizet στο Φεστιβάλ Monschau Klassik. Την ίδια χρονιά κέρδισε το “Βραβείο Κοινού” στον Διεθνή Διαγωνισμό bel canto του Φεστιβάλ “Rossini in Wildbad”. Το ελληνικό της ντεμπούτο έγινε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης με την όπερα Giulio Cesare in Egitto του Händel, για την οποία το περιοδικό 'Opera Now' την κατέταξε στη νέα γενιά λυρικών τραγουδιστών διεθνώς και η “Ένωση Ελλήνων Κριτικών” της έδωσε τον “Έπαινο της Καλύτερης Πρωτοεμφανιζόμενης Καλλιτέχνιδας”. Το όνομά της ξεχώρισε διεθνώς το 2008 με τη συμμετοχή της στην παραγωγή της 'Rada Film Productions', Rigoletto a Mantova, δίπλα στους Plácido Domingo, Ruggero Raimondi, Vittorio Grigolo κ.α., υπό τη διεύθυνση του Zubin Mehta και σε σκηνοθεσία Marco Bellocchio, που μεταδόθηκε ζωντανά από τη 'RAI1' σε 138 χώρες.
Έχει συνεργαστεί με μεγάλα θέατρα και φεστιβάλ διεθνώς (Staatsoper Stuttgart, Théâtre National du Luxembourg, Festival d'Opéra d' Aix-en-Provence, Teatro Comunale Francesco Cilea di Reggio Calabria, Knoxville Opera - USA, Εθνική Λυρική Σκηνή κ.α.) και με ορχήστρες όπως οι RAI Torino, Ορχήστρα των Χρωμάτων, Orchestre de Paris, Mahler Chamber Orchestra, Κρατική Ορχήστρα Αθηνών/Θεσσαλονίκης, Ορχήστρα Bolshoi του Μινσκ κ.α. υπό τη διεύθυνση σπουδαίων μαέστρων. Στο ρεπερτόριό της περιλαμβάνονται μεγάλοι ρόλοι του λυρικού θεάτρου αλλά και σύγχρονες όπερες με τις οποίες έκανε παγκόσμιες πρεμιέρες.
Το 2011, μετά τη συνεργασία της με τον Στάθη Λιβαθινό ως βοηθός σκηνοθέτη στην παραγωγή της Carmen, ξεκίνησε να σκηνοθετεί όπερες. Έκτοτε έχει σκηνοθετήσει τα έργα La Serva PadronaOtelloSuor AngelicaPagliacciCarmenNormaIl Tabarro και Antigone.Η τελευταία παίχτηκε στο 16ο Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος στο Κούριο Κύπρου.
Είναι συνιδρυτικό μέλος της Καλλιτεχνικής Ομάδας Skull of Yorick Productions η οποία εξειδικεύεται σε παραγωγές όπερας και από το 2013 έχει τη βάση της στη Θεσσαλονίκη όπου και ίδρυσε το 1ο ανεξάρτητο Στούντιο Όπερας, ενώ από το 2015 ίδρυσε το Φεστιβάλ Όπερας Ελλάδος.
Έχει γράψει τη λυρική επιθεώρηση Η Όπερα Βγήκε απ' τον Παράδεισο, που εκδόθηκε το 2014 από τις εκδόσεις “Ζήτρος”.

Φίλιππος Μοδινός  

Τενόρος

Ο τενόρος Φίλιππος Μοδινός διατηρεί πολυετή διεθνή καριέρα στον χώρο της μουσικής και των τεχνών. Εργάζεται ως τραγουδιστής, πιανίστας, μαέστρος και παραγωγός, με εμφανίσεις σε Ελλάδα (Εθνική Λυρική Σκηνή, Εθνικό Θέατρο, Θέατρο Κήπου και Ράδιο Σίτυ στη Θεσσαλονίκη κ.α.), Αγγλία (Royal Opera House, Barbican Centre, St John's Smith Square), Ιταλία (Bellano Lirica, Seriate), Ισπανία, Γαλλία, Αμερική, Κύπρο (16ο Διεθνές Φεστιβάλ Αρχαίου Θεάτρου) και Αίγυπτο (Όπερα Αλεξάνδρειας).
Ως τραγουδιστής έχει ερμηνεύσει πολλά έργα του οπερατικού ρεπερτορίου, λαμβάνοντας ιδιαίτερο έπαινο από κριτικούς για τις ερμηνείες του σε ρόλους όπως αυτοί των Siegfried/Siegfried (Wagner), Otello/Otello, Alfredo/La Traviata, Adorno/Simon Boccanegra και Radamès/Aida (Verdi), Canio/Pagliacci(Leoncavallo), Idomeneo/Idomeneo (Mozart), Creonte/Antigone (Traetta), Don José/Carmen (Bizet) κ.α. Στον χώρο του ορατορίου έχει τραγουδήσει το μέρος του τενόρου στα έργα Messa da Requiem (Verdi), Stabat Mater (Dvořák), Messa diGloria (Puccini) και The Dream of Gerontius (Elgar).
Είναι συνιδρυτής της Καλλιτεχνικής Ομάδας Skull of Yorick Productions, η οποία, από το 2013, έχει τη βάση της στη Θεσσαλονίκη και λειτουργεί το 1ο ανεξάρτητο Στούντιο Όπερας και το Φεστιβάλ Όπερας Ελλάδος.


Armando Puklavec

Βαρύτονος

Ο Κροάτης βαρύτονος Armando Puklavec σπούδασε Τρομπόνι και Τραγούδι στην πόλη Varaždin, ενώ πραγματοποίησε περαιτέρω σπουδές στο Universität für Musik und darstellende Kunst της Βιέννης με τους Ralf Döring και Robert Holl.
Έλαβε πολυάριθμα βραβεία σε διαγωνισμούς τραγουδιού σε Αυστρία (Hans Gabor-Belvedere στη Βιέννη, “Jugend musiziert” στο Leoben, Ακαδημία Βιέννης-Πράγας-Βουδαπέστης στο Baden bei Wien), Ιταλία (“Palma d’Oro” Finale Ligure και Rolando Nicolosi στον Τάραντα), Σλοβενία (“Ondina Otta” στο Μάριμπορ), Σλοβακία (Lucia Popp στην Μπρατισλάβα) και Πολωνία (Ada Sary στο Nowy Sącz).
Μετά το ντεμπούτο του στο Ζάγκρεμπ όπου τραγούδησε τον ρόλο του Eugene Onegin, ερμήνευσε τους ρόλους των G. Germont/La Traviata, Conte di Luna/IlTrovatore, Rigoletto/Rigoletto, Renato/Un Ballo in Maschera, Rodrigo Posa/DonCarlos, Amonasro/Aida, Tonio/Pagliacci, Alfio/Cavalleria Rusticana, Kurwenal/Tristan und Isolde, Don Pizarro/Fidelio, Figaro/Il Barbiere di Siviglia, Escamillo/Carmen, Belcore/LElisir dAmore, Malatesta/Don Pasquale, Gianni Schicchi/Gianni Schicchi, Marcello/La Bohème, Papageno/Die Zauberflöte, Guglielmo/Così fan Tutte, Dr. Falke/Die Fledermaus, Shaklowity/Khowanshchinaκ.α., σε διάφορες αίθουσες όπερας και σε φεστιβάλ.
Με τη Φιλαρμονική της Κρακοβίας ερμήνευσε τα Lieder eines fahrenden Gesellen του Gustav Mahler. Σε συνεργασία με τη Φιλαρμονική του Ζάγκρεμπ τραγούδησε τον ρόλο του βαρύτονου στο Ein deutsches Requiem του Johannes Brahms, ενώ στην Goldener Saal του Musikverein της Βιέννης ερμήνευσε Carmina Burana του Carl Orff και Requiem του Gabriel Fauré.
Έχει συνεργαστεί με Διευθυντές Ορχήστρας όπως οι Yakov Kreizberg, Nicola Luisotti, Julian Kovatchev, Berislav Klobučar, Siegfried Heinrich και άλλοι.
Ο Armando Puklavec αφιερώνει μεγάλο μέρος της καριέρας του ερμηνεύοντας Lieder.

Χριστίνα Μαβίνη 

Σοπράνο

Η Χριστίνα Μαβίνη σπούδασε Μονωδία αρχικά στο Μακεδονικό Ωδείο και στη συνέχεια στο Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης, από όπου αποφοίτησε με Άριστα το 2010 (τάξης Ένης Κίνη). Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια μονωδίας και μελοδραματικής με τους Cheryl Studer, Christa Ludwig, Κώστα Πασχάλη, Δάφνη Ευαγγελάτου, Σόλωνα Παπούλκα, Dan Iordakesku, Zάχο Τερζάκη, Άρη Χριστοφέλλη και Αλεξία Βουλγαρίδου. Έχει επανειλημμένα συμμετάσχει σε εργαστήρια παλαιάς μουσικής μελετώντας με τους Romina Basso, Santal Chanton, Nάντια Φιόρου και Νίκο Σπανό.  Από το 2014 είναι μέλος του Skull of Yorick Productions’ Opera Studio και μελετά με τη μεσόφωνο Κασσάνδρα Δημοπούλου και τον τενόρο Φίλιππο Μοδινό.
Στο πλαίσιο του 1ου Φεστιβάλ Όπερας Θεσσαλονίκης ερμήνευσε τον ρόλο της Clotilde από τη Norma του V. Bellini (Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, Σεπτέμβριος 2015 & Χώρος Τεχνών Βέροιας, Μάρτιος 2016). Ως μέλος του Opera Studiο έχει ερμηνεύσει τον ρόλο της Dido από την όπερα του Η. Purcell, Dido and Aeneas(Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Απρίλιος 2015 & Ωδείο Ρωμαϊκής Αγοράς Θεσσαλονίκης, Σεπτέμβριος 2015), καθώς και της Cio-Cio-San από την όπεραMadama Butterfly του G. Puccini (Δημαρχείο Πανοράματος, Απρίλιος 2016), ενώ στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Όπερας Ελλάδος 2016 ερμήνευσε τον ρόλο της Suor Angelica από την ομώνυμη όπερα του G. Puccini (Ωδείο Ρωμαϊκής Αγοράς Θεσσαλονίκης, Σεπτέμβριος 2016).
Έχει παρουσιαστεί ως σολίστ σε θεατρικές παραστάσεις ανεξάρτητων θεατρικών ομάδων καθώς και σε performances του Διεθνούς Εργαστηρίου Έρευνας Παραστατικών Τεχνών AlmaKalma. Το 2012 συμμετείχε στην ηχογράφηση της rock όπερας Alexander του Κώστα Αθυρίδη.
Εργάζεται ως αρχαιολόγος-μουσειολόγος και είναι Υποψήφια Διδάκτωρ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.


Βασίλης-Δεναχής Κωστόπουλος  

Μπάσος

Ο βαθύφωνος Βασίλης - Δεναχής Κωστόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα. Παράλληλα με τις σπουδές του στη Σχολή Μηχανικών Μεταλλείων – Μεταλλουργών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, έγινε δεκτός, με κατάταξη, στη Β’ Ανωτέρα Σχολή του Ελληνικού Ωδείου (τάξη της μεσοφώνου και πρωταγωνίστριας της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, Λίνας Τέντζερη) και απέσπασε τη μοναδική υποτροφία του Ωδείου, στον τομέα του Τραγουδιού.
Το 2001 πήρε το Δίπλωμά του με Άριστα Παμψηφεί και Α’ Βραβείο και συνέχισε τις σπουδές του στη Royal Academy of Music του Λονδίνου, της οποίας ήταν πλήρης υπότροφος καθ’ όλη τη διάρκεια της διετούς φοίτησής του στο Οpera Course. Αποφοίτησε το 2003 με Ανώτατη Διάκριση, λαμβάνοντας το “Postgraduate Diploma in Performance” και αποσπώντας το σπανίως απονεμόμενο Αριστείο “Diploma of the Royal Academy of Music” (Dip.RAM).
Το 2003 έγινε δεκτός στο National Opera Studio της Αγγλίας όπου, ως υπότροφος των “Friends of Covent Garden - Royal Opera House”, μελέτησε εξειδικευμένο μουσικό στυλ και ρόλους επί μία ακόμη ακαδημαϊκή χρονιά. Οι σπουδές του, τόσο στην Ακαδημία όσο και στο Studio, ενισχύθηκαν δυναμικά από το Κοινωφελές Ίδρυμα “Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης”, με προσωπική παρέμβαση του τότε Προέδρου του, Στέλιου Παπαδημητρίου.
Έκτοτε εργάζεται ως λυρικός σολίστ και καθηγητής μονωδίας - τραγουδιού.
Έχει συνεργαστεί με το Glyndebourne Opera Festival, τη Bangkok Opera, την Εθνική Λυρική Σκηνή, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και Θεσσαλονίκης, το Φεστιβάλ του Anghiari στην Ιταλία, του Berbiguières στη Γαλλία, την Όπερα Θεσσαλονίκης, το Φεστιβάλ Αιγαίου, το Μεσογειακό Φεστιβάλ Δήμου Καλλιθέας κ.α.
Το ρεπερτόριό του περιλαμβάνει 32 ρόλους της οπερατικής ανθολογίας για βαθύφωνο, πολλούς κύκλους τραγουδιών καθώς και έργα θρησκευτικής μουσικής.
Συνεχίζει να μελετά με τη Λίνα Τέντζερη, της οποίας η συμβολή πολυεπίπεδα υπήρξε και παραμένει αξεπέραστη, και από το 2004 χαίρει επίσης της καθοδήγησης του διεθνούς φήμης Ιταλού βαθυφώνου, Bonaldo Giaiotti.



Κωνσταντίνος Κατσάρας  

Μπάσος

Ο μπάσος Κωνσταντίνος Κατσάρας γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Σπούδασε Ανώτερα Θεωρητικά της Μουσικής και πήρε Δίπλωμα Κλασικής Κιθάρας (τάξη Φώτη Μπαξέ), Κλασικού Τραγουδιού (τάξη Aχιλλέα Τσάνταλου) και Μελοδραματικής. Συνέχισε στο Conservatorio di Musica “Giuseppe Verdi” του Μιλάνου με καθηγητή τον Delfo Menicucci, στην Accademia di Belle Arti “Tadini” (τάξη I. Farina) και στην Civica Scuola di Musica di Milano (οπερατικό ρεπερτόριο με τον Luca Gorla). Έχει επίσης μελετήσει με τους Franco Corelli και Bonaldo Giaiotti.
Το 2004 έλαβε Α’ Βραβείο στον Διαγωνισμό Τραγουδιού “Città di Pistoia 2004”, στην Ιταλία.
Μετά το ντεμπούτο του το 2000 ως Commendatore στον Don Giovanni στο Μιλάνο, ερμήνευσε κύριους ρόλους στις όπερες Die ZauberflöteAidaIl Barbiere di Siviglia,ToscaDie WalküreRigolettoLa BohèmeSamson et DalilaNabuccoSalome,ElektraOtelloMadama ButterflyUn Ballo in MascheraAndrea ChénierAmahl and the Night VisitorsGianni SchicchiLa TraviataAνατολή (Mανώλη Καλομοίρη), καθώς και στα έργα Requiem (Mozart), Messa da Requiem (Verdi), Άγιος Δημήτριος(N. Αστρινίδη), C-Dur-Messe Op.86 (Beethoven), Szenen aus Goethe’s “Faust”(Schumann), Mahagonny-Songspiel και Der Jasager (K. Weill), στο θεατρικό Dansen του Brecht (σε α’ εκτέλεση), κ.α.
Έχει συνεργαστεί με το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης και την Όπερα Θεσσαλονίκης από το 2001, την Εθνική Λυρική Σκηνή και το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών από το 2004, με δεκάδες ευρωπαϊκά (κυρίως ιταλικά) θέατρα και με πάνω από 25 ορχήστρες, από τις οποίες ξεχωρίζει αυτή της φημισμένης Arena di Verona.
To 2010 τραγούδησε στον Rigoletto στο Teatro Sociale di Rovigo και το Teatro Comunale Città di Vicenza στην Ιταλία, με παγκοσμίως πρωτοποριακά “virtual-3D” σκηνικά (live movie opera).
Συναντήθηκε επί σκηνής με παγκόσμιας φήμης καλλιτέχνες όπως οι Leo Nucci (επί σειρά ετών σε ρεσιτάλ και όπερες), Nicola Martinucci, Vladimir Chernov, Cheryl Studer, Aγνή Μπάλτσα, Nelly Miricioiu, Julian Kovatchev, Renata Scotto, Johan Arnell, Nader .Abbassi, Marcello Panni, Roberto Tolomelli, Massimiliano Caldi, Giuseppe “Beppe” de Tomasi, Dieter Kaegi, Mario Corradi, Michael Hampe κ.α.
Σπούδασε Φιλοσοφία στο Κρατικό Πανεπιστήμιο του Μιλάνου.
Διδάσκει μονωδία και μελοδραματική στο Δημοτικό Ωδείο Πυλαίας-Χορτιάτη στο Πανόραμα, όπου για τέταρτη χρονιά οργανώνει τον οπερατικό κύκλο συναυλιών “Όπερα!....... Αυτό μας έλειπε!”.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η ΣΟΔΘ ΣΤΙΣ 21-3-2018 ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΟΔΘ ΜΕ ΤΟΚΡΑΤΙΚΟ ΩΔΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ